niedziela, 2 października 2011

Kilka słów na dobry początek

Blog powstał ponieważ chciałam się dzielić moją największą słabością. Zakupami. Powstały jakieś posty i osłabł zapał. Ale pojawił się na nowo. Nazwa pozostaje ale koncepcja bloga jest trochę inna.

Opowiem Wam o moich subiektywnymi odczuciami o kosmetykach, ubraniach i butach. Zobaczycie moje "szaleństwa" zakupowe. Zdradzę sprawdzone przepisy kulinarne. Proste, szybki i smacznę. Zdradzę moje sposoby na sprzątanie, dekorację i organizację. Będzie sporo DIY. Zajrzymy również do mojej biblioteki. Zdradzę Wam co miom zdaniem warto przeczytać i będę gorąco zachęcać do odwiedzania bibliotek. Jako zaangażowana w wychowanie bratanicy matka chrzestna zdradzę Wam pomysły na prezenty i zabawy, które wywołają uśmiech na twarzy dziecka. Pojawią się pewnie także opinie o produktach dzieciecych.

To tyle słowem wstępu.

Ściskam, pozdrawiam i zachęcam do zaglądania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz