wtorek, 22 września 2015

DIY Prosta dekoracja ze świecami

Jeśli masz w domu świece oraz talerz do ciasta, to masz już prawie gotową dekorację stołu. Wystarczy połączyć te elementy, dodać jakiś drobiazg i gotowe. Zobaczcie sami.





Dla mnie to trochę ubogo wygląda dlatego zdecydowałam się na dodanie zielonych gałązek zebranych podczas spaceru w pobliskim lesie.

Poniżej przedstawiam kilka możliwości. Dla urozmaicenia dodałam również inny kolor świec. Wszystkie prezentowane świece pochodzą z popularnej szwedzkiej sieciówki. Czerwone mają dodatkową przyjemny malinowy aromat. Gałązki nie muszą być takie długie. Ja specjalnie ich nie przycinałam, ponieważ u mnie trafiły do wazonu.




Ostatecznie zdecydowałam się na gałązki brzozy, które przycięłam i ułożyłam na nich białe świece. Dodatkowo przyozdobiłam to jarzębiną.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz