poniedziałek, 21 września 2015

Zorganizuj się cz. 2 Organizer do torebki

Pewnie znacie ten problem. Jesteście już lekko spóźnione, więc sprężacie się z szykowaniem do wyjścia. I już prawie stoicie w drzwiach, kiedy orientujecie się, że należy wymienić torebkę. Przełożyć wszystko zajmuje jednak chwilę a cenne minuty lecą. Niby można było to zrobić wcześniej ale zostawiłaś to na ostatnią chwilę.

Znalazłam rozwiązanie. Proste i użyteczne. Można się nawet pokusić o DIY. Ja postawiłam na gotowe rozwiązanie. Organizer do torebki z Primarku.


Pojemny i jak widać na załączonych zdjęciach posiada szereg przegródek, dzięki którym uporządkujemy zawartość. Dodatkowo posiada rączki, żeby można go szybko przełożyć z jednej torebki do drugiej.  Zobaczcie jak można fajnie posegregować "tematycznie" wszystkie drobiazgi.



Dodatkową zaletą jest jeszcze możliwość przypięcia go do wnętrza torebki. A to już fotki jak wygląda w torebce.



Wykonany z lekkiego, trwałego i łatwego w czyszczeniu materiału. 

Kiedy kupowałam mój organizer widziałam tylko czarne. Kosztował 4€. Podobne produkty widziałam również na allegro. Produkt godny polecenia. Porządkuje zawartość torebki i ułatwia jej zmianę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz